/**/הטמעה' Or Not 8854 BETWEEn 8854 aND 8854-- - תוצאות חיפוש

מערכת אישורי הגעה לאירועים

מערכת Kala לניהול אישורי הגעה, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח לשימוש ומעניקה פתרון מלא ומקיף מהגדרת האירוע וקליטת המוזמנים ועד סיום העבודה על האירוע. בזכות הגמישות והדינאמיות שלה, מערכת Kala תותאם לצרכי העסק שלך באופן מושלם. באמצעות המערכת תוכלו לנהל רשימת...

מערכת השמה - גיוס עובדים לעסק

מערך ההשמה / ניהול גיוס עובדים לעסק של קאלה, מעניק פתרון לכל שלבי תהליך הגיוס ומאפשר תהליך איכותי, יעיל ומסודר. את תהליכי הגיוס המוצגים בדף זה, ניתן לשלב במערכת קאלה קיימת או חדשה, בתור פתרון מובנה.

הסברים

שאלות ותשובות אודות מערכת Kala CRM לניהול העסק, חברת Sortex המפתחת אותה ומידע כללי לגבי שימוש במערכת CRM.

עדכונים אודות שינויים ותוספות במערכת Kala

Kala מתפתחת ומשתפרת על בסיס קבוע. לקוחותינו נהנים מעדכונים המביאים איתם אפשרויות והגדרות חדשות ושיפור בחווית המשתמש ולא פחות חשוב באבטחת המידע ויציבות המערכת. אנו קשובים ללקוחותינו ומעניקים שירותי פיתוח של יכולות והגדרות חדשות לפי דרישה. תכונות חדשות הנוספות בעדכונים השוטפים, זמינות לשימוש מיידי של...

תוכנית יועצים

מייעצים לעסקים? אנחנו מזמינים אתכם לשתף פעולה.

המוצר שלנו, קאלה, פונה לשלל סוגי עסקים, קטנים וגדולים כאחד, מתחומי עיסוק מגוונים. בעזרת המוצר אנו נותנים כיום מענה לצרכים רבים, כגון: שיווק, מכירה, תפעול, תחקור, ניתוח, תזכורות, התראות, ועוד. אנו מאמינים שהמוצר שלנו יכול לספק פתרון טוב כמעט לכל בית עסק, ובו זמנית לספק לך היועץ, דו"חות וכלים...

אודות מערכת Kala

מערכת Kala מפותחת ומתוחזקת על ידי חברת סורטקס (Sortex) אשר עוסקת בפיתוח מערכות ניהול אינטרנטיות מתקדמות משנת 2000. מערכת Kala מציעה כיום את מכלול הפתרונות המתקדם ביותר בשוק למערכות ניהול עסקים, ומתאימה לעסקים מסוגים שונים, קטנים וגדולים. משתמשי המערכת נהנים ממגוון אפשרויות לייעול...

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...

ניהול הזמנות ותהליכי מכירה

באמצעות מערכת Kala תוכלו לנהל את תהליכי המכירה והתפעול בעסק ולייעל כל אחד מהשלבים, החל מטיפול בפניות, שליחת הצעות מחיר וחזרה לפונה ("פולו-אפ") ועד לסגירת העסקה, הענקת השירותים/מוצרים ללקוח וטיפול בלקוחות חוזרים והזמנות מתמשכות (למשל סדרת מפגשים / מנוי חודשי),...

שליחה וקבלת הודעות וואטסאפ

שליחת הודעות וואטצאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה תיעוד מלא של היסטוריית התקשורת עם כל נמען בכרטיס המתאים ניהול תבניות הודעות עם תכנים המשלבים את פרטי הלקוח אפשרות ניתוח תגובות ושימוש בתוכן לעדכון פרטי הלקוח (מאפשר יצירת בוטים חכמים!) אפשרות הסרה מרשימה / הבעת התעניינות אפשרות מענה אוטומטי...

פעולות ותהליכים אוטומטים

Kala משפרת ומייעלת תהליכים עיסקיים עם כלי אוטומציה מתקדמים הניתנים להתאמה אישית. באמצעות הגדרת פעולות המחליפות פעולות ידניות, טעויות רבות נמנעות ותהליכים מפסיקים ליפול בין הכסאות... מערכת הניהול Kala בנויה באופן המאפשר שילוב פעולות אוטומטיות בטבעיות בכל פעולה או ממשק. ניתן להגדיר תהליכים...

חיבור אתר חנות Wordpress למערכת Kala

תוסף Kala לאתרי וורדפרס (Wordpress) לצורך העברת פרטי הזמנות ופניות מטפסים. כולל: העברת פניות מטפסים באתר אל מערכת Kala באופן אוטומטי (טפסי אלמנטור / contact form 7 בלבד).   העברת הזמנות מהאתר אל מערכת Kala באופן אוטומטי (באתרים המבוססים על מערכת חנויות וירטואליות ווקומרס -...

ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת "לידים" מאימיילים המתקבלים, תוך ניתוח תוכן האימייל והזנת הנתונים בשדות המתאימים בפרטי ה"ליד".​ תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz, PageWiz, Beeper, Myfax, ZoomAnalytics, פורטל דרושים, ועוד... ניתוח פרמטרים UTM על מנת לעקוב אחר מדדי...

חיבור אתר Konimbo למערכת Kala

ניתן לחבר את מערכת Kala CRM לאתרים הבנויים במערכת קונימבו (Konimbo) לצורך יבוא אוטומטי של הזמנות מהאתר אל מערכת ה-CRM. היבוא יכיל הזמנות לפי סטטוסי תשלום שנקבעים בהתאם לצרכים שלכם. מומלץ להגדיר שהיבוא יכיל הזמנות שכבר בוצע עבורם התשלום באתר (באשראי / פייפאל) או שמבקשים לשלם טלפונית....

חיבור המערכת לחברת שליחויות

מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ. החיבור מאפשר פתיחת קריאות למשלוח ומעקב אחר חבילות, עדכון סטטוס המשלוח בכרטיס ההזמנה בזמן אמת ואפשרות עדכון הלקוח באימייל/הודעת טקסט - וכל זה באופן אוטומטי וללא צורך לעבור למערכת נפרדת. עיקריי האפשרויות: הגשת בקשה לאיסוף...

חיבור צ'אט בוט ל Kala CRM

מערכת Kala תומכת בחיבור לצ'אט בוט של Virtual Spirits שיעבוד בשבילך 24/7 ללא צורך במפעיל אנושי. את הצ'אט ניתן לשתול באתר ובסיום כל שיחה, נוצרת פניה חדשה במערכת עם כל פרטי השיחה. לפרטים נוספים באתר של VirtualSpirits. עלויות: 1. על מנת לסנכרן את השיחות מהצ'אט ישירות...

שיפורים במערך האוטומציה - 06/2017

אפשרות יצירת משימה המשוייכת להזמנה לפי טריגר מבוסס זמן על מוצרים מוזמנים באותה הזמנה. (למשל כשרוצים להגדיר משימה כללית לפרוייקט לפי אחד המוצרים שלו)   טריגר חדש: "מוצר מוזמן נוסף". כולל אפשרות סינון לפי "כותרת המוצר מכילה" או "כותרת המוצר אינה מכילה".  ...

שיפורים בצד אתר - 08/2017

אפשרות הגדרת אתר מכירות שבו הרכישה סגורה לחברים רשומים בלבד. בעת נסיון רכישת מוצר, הגולש יתבקש להרשם או להכנס כחבר רשום. אפשרות הגדרה בטופס הזמנה שחובה לסמן קריאה של תקנון.   מעקב הזמנות על ידי הגולשים ​לקוחות שעשו הזמנות באתר יכולים מעתה להכנס עם האימייל והסיסמא שבחרו בעת ביצוע ההזמנה,...

שיפורים במערך האוטומציה - 07/2017

אפשרות הגדרת פעולה המבצעת העתקת ליד בין 2 מערכות קאלה CRM או יותר. בטריגר "יצירת קשר חדשה נוצרה" ובטריגר "סטטוס יצירת קשר השתנה", נוספו אפשרויות סינון לפי שדות מותאמים אישית של היצירת קשר או של החבר אליה היא משוייכת. למשל במערכת התמיכה של קאלה, בעת יצירת דרישה חדשה, ישלח סמס רק...

שיפורים במערך הדו"חות - 07/2017

אפשרות הגדרת טווחי זמן עתידיים בתור טווח זמן ברירת המחדל. כמו כן, ניתן לסנן דו"חות עם תאריכים לפי טווחי עתיד. בעת שתילת דוח באחד מחלקי המערכת, ניתן לשלוט מעתה גם גובהו, על מנת לבטל את הצורך בגלילה. דו"ח מערכת חדש - לידים לפי מקור עם תצוגה גרפית. אפשרות הטמעת דוחות בתוך דף הזמנה....

שיפורים במערך האוטומציה - 08/2017

פעולת שליחת אימיילים - אפשרות הגדרת העתק גלוי או נסתר לכתובות אימייל מסויימות או אף לכתובות אימייל המצויות בשדה מותאם אישית בכרטיס הפונה. פעולת אוטומציה חדשה בשם "שמירת ערכים ביצירת קשר" אשר מאפשרת לבחור שדות מותאמים אישית ולקבוע איזה ערך הם יקבלו כחלק מתהליך אוטומציה.

שיפורים במערך הדו"חות - 08/2017

אפשרות יצירת תבניות SMS אשר מבוססות על ערכים מתוך דו"חות. הדו"ח עצמו יכול להכיל נתונים שונים לפי הפניה / הזמנה / לקוח אליו שולחים את ה-SMS. דו"חות מערכת מוכנים חדשים (ניתן להוסיף את הדו"חות בעצמכם דרך סטטיסטיקות -> דו"חות -> הוסף דו"ח): מוצרים מוזמנים יצירות...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

גירסה 2.10

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות, אימות משתמשים ועוד...

אפשרות ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך האימייל המתקבל. תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz, PageWiz, Beeper, Myfax, ZoomAnalytics, פורטל דרושים, ועוד... ניתוח פרמטרים UTM על מנת לעקוב אחר מדדי הצלחת פעולות הפרסום והשיווק. אפשרות...

שיפורים במערך הדו"חות - 07/2018

השוואת מקורות לידים בחלוקה לפי סטטוסים, מול תקופה קודמת. דו"ח מערכתי חדש. (למשל כדי לבדוק כמה לידים ממקור מסויים נסגרו בהצלחה בשבוע האחרון, מול שבוע לפניו.) אפשרות ביצוע שיחות ישירות מתוך דוחות המכילים מספר טלפון. (אם יש דוח קיים שהייתם רוצים שהטלפון בו יהפוך לקישור אשר מבצע שיחה בפועל,...